ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Saturday, March 21, 2009

zai qian~

huu,,
malam ni sy dh kna balek shah alam,,
dan sy xtahu sy penin ape tahh time tu,,
saya suruh ayh saya bli tiket trans,,
which means pukul 10++,,
awalnya!!
wuaaa,, kalo saya smpyy awal dkt shh alam,,
and tdak taxi time 2,, lagi aa naya!!
wuaaa!!saya balek sgtlaa sekejap,,
baru pagi kelmarin saya smpayy rumah,,
mlm nih dh nk berangkat,,
apakah??

ohh,, saya balek sbb nk tolong adek saya isi borang,,
bukan borang kawen,, no no no~ (dia mna bley lgkh bendoyy!hee~)
semalam sampai pukul 3pg saya dan dia mengisi borang,,
unikl,, repair UPU,, maktab and the list goes on,,
adeyy,, kenapa smpyy pkol 3 pg?? sebab dia pegi kerja and blek pkol 2 pg,,
so, sy kena laa tunggu dia sambeyy berpoya-poya,,ngeh3,,

aduss,, banyak sebenarnya bnda terrifying yg menunngu sy di shah alam sana,,
*kuiz genetics
*rxn alkene (sy xbca lg)
*assgmnt islamic studies
*bnda-alah-projek-kimia
*wuaaa!apakah-apakah-apakah!

oklahh,, im trying to break a record down here,,
study kt rumah! (REALLY?)
saya terpaksa,terpaksa dan terpaksa!
plus,, im putting some extra effort this time, remember??


okeyh,, dts all i think,,
thx!



ms bebel-mouth said: tunggu *tuuttt* jatoww dari langit sudeyy~

No comments: