ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Friday, March 13, 2009

academic excellent award



haha,, MSU Academic Excellent Award....


excellent sgt kah?? others YES!,, but me................hmm,, buleyy laa~


the ceremony start around pukul 2.30ptg,, tp Datuk presiden 2 smpyy pkoyy 3.30ptg.. biasa lah,, sumua VIP begitu kan??




yayahh,, dpt laa sekeping sijil dan sekeping kupon cd gambar yang perlu kami semua kena tuntot minggu hadapan... tp sijil kurang santekk,, x sebesh sijil anugerah pengetua dulu (even sijil tu pon xdelaa santekk sgt) tp yg ni lg kurang santekk... tp tapalaa,, tak kesah pon sebenarnya...


yang penting dapat mencapub kt atas pentas.. jadiklaa~




emm,, sempat juga men'snap beberapa ngn husmet2 terchentaa,, walaupun mereka agak membuli saya tadi dan memang nak tdow kt luar mlm nih,, tapi xpe,, sy kn budak baekk.. (putri,aishah,atun,nabila n BAYT!-naseb baik saya ini baik hati tahu!)...gerammm~




here is some piece of the pics~




okeyh..dts all,,
thx!
ms bebel-mouth said: baju bertuah sy~

5 comments:

Lemonades Of Life said...

hoho....
cpt gle da msk blog...
mmg pndai hg berfoya2 ngan internet ya...
huhu

fadzliyah said...

biasa aa,,
di zaman serba canggey ini~
hee~

ronron said...

haha fadz...
kamu rndu pada sjil pengetua kitaaaa dlu ka?
waa..aku pun tingin gak dpt lagi sjil2 tuh
aku kat sni satu bijik sjil pun tadakk..
syok la ley nek stge..
aku nek stge kna pksa nari ja kt rsia neyh..
sian an kt aku..mgsa keadaan..
i xrela u..huhu..

fadzliyah said...

ahaha,,
mnarek apa kalo p mnari,,
siries pasni ank terer nari aa,,
hee~

putri said...

the beginning of our succes..(kata Dato Shukri)..haha..
manew adew kitorg buli faz..
kitorg memaenkn peranan kitorg sbgi Dr Chenta jur..haha..
title Dr 2 pntg ea..haha..