ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Friday, April 2, 2010

nama saya masalah.

*ehemm*

Nama saya Masalah. Saya sangatt suka bertempek dengan Cik Puan saya yg santekkk jelita *tableyblah* yg nama dia Fadzliyah. Asal saya?haha.rata2..sy suka pindah-randah,hijrah-menghijrah ni.kadang2 Cik Puan sy ni sukaa jaa duk mai cari saya.Apa masalah dia ponn saya taktau la.hikhik =P


harini saya terasa nak becerita kenapa Cik Puan saya ni tak boleyy nak dumped saya...

hahh,kenapa Cik Puan Intan Payung tak bley nak dumped saya?dah dia sniri yg mai cari sy.nak tggy sy mcm mana?pastu mulaa laa dia dok ngomplen2.byk masalah laa,itu laa,ini laa.kadang2 dia dok kol Mak dia pahtu nangeh2 mengadu penatt sebab saya duk menempek.Mak Cik Puan yg bijak lagi pandayy tu jawab simple jaa kat Cik Puan... "dah awak g cari dia wt gapo.."
hahaa,amekkk Cik Puan.cari la saya lg!

satu lg masalah Cik Puan sy nih,,sukaaa nak pk benda over2.kadang2,sy ni takda laa besar mana.selimmsss serupa org aneroxia bulimia bagai.tp Cik Puan sy ni dokk over pk saya smpyy saya ni nampak serupa saudara obess gigantism.hehh,pastu mulaa berat kepala susah hati.hehh,Cik Puan,hamekkk lg!

sy rasakan semuaa org temasuklah Cik Puan sy yg super-baekk hati ni mmg x boleyy lari dari saya ponn.apalaa hidup kalau tade sy kann.tak meriah aa kata org.ngahaaa!tp kalo boleyy pndyy2 laa tepis sy.sy lagi suukaaa kalo semua orang boley tepis sy.kalo dh x boleyy tepis saya,try la deal dgn sy.kalo dh x boleyy jugak nak dumped sy sbb sy ni super-ketegaq (degil).haa,Allah kan ada.pandai2 laa mngadu,mintak tolong.ohho.

kadang2 sy sengaja mai dok tempek as ujian dalam hidup.tapi kalo sy mai melekat tak lari2,haa!sila check balek kurang kot celah mana diri masing2 tu.sila muhasabah diri balek yaa kawan2. (lg2 anda Cik Puan cincin Platinum).hahaha

ehemm2,nak buat ucapan dekat Cik Puan skett.

Dear Cik Puan yang tersayangs,

tolong laa jgn dok buat aksi givap serupa kematian hasben kalo sy dtg melawat.ohho,kecewa eh.cubalaa jgn dok over pk sy sgt,botakk kepala satgi baru tau!haha,anda tu,Mak ada,kawan2 ada,cari laa.ohho,muhasabah diri tu xtraa sket neh.jgn dok over syokk jaa.haishhh la.dunia2.okey,sy malas nk beleter over.kuat kuat dan kuat! =))
sekian,terima kasehh!

Hugs and Kisses,
-masalah-



ms bebel-mouth: erk?

3 comments:

Lemonades Of Life said...

saya suka ini. hahaha

emellia shariff said...

mek be strong!!!nak aku pi comfort hang ka???tehehehehhe


RINDU=)

fadzliyah said...

milya:buahahha.yayahh.aku sedang cuba untuk menjadi kuatt.ngee