ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Thursday, January 13, 2011

i am legal.


happy belated birthday to myself. Alhamdulillah,i'm twentyone.ohho, tua dahla Mak dengan Abah. (huehh,diri sniri tua tak cakap!=PP)

hari ini saya sangat gembira.kawan-kawan saya,(tak kiralah yg peluk sy afta abes exam,yg dine out sama2 ngan saya tadi,yg terserempak tepi jalan wish2,yg belanja kek,hadiah bla bla blaa) buat saya sedar satu benda, "when I stop waiting,I start winning". terima kaseh. =)

seperti biasa,every year (baru dua tahun), Mak akan beli cake birthday kat sy.Kata Mak, sengaja request corak katun2 so that saya awet muda. (haha,ni petua org tua2 ko Mak?ngahahha =P)
jeng..jeng..ini kek happipe (singkatan untuk happybirthday ciptaan Abah,haha) saya~



2 comments:

:: lailamiza :: said...

fadz,sorry lambat.. happy belated birthday.. xleh nk online smalam.. :)

fadzliyah said...

laylaaaa.hee,senkiyuuu~