ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Tuesday, December 21, 2010

saya tiba!


haha,time time tak kena macam ni lah selalunya nak update blog.

**saya ada test immunology yang kalo baca betul2 seronokk sebenarnya,tapi kenapa kalo blaja dalam kelas tak seronok?sebab,salah saya.sapa suruh tak read-and-come-go-back-and-read-again-so-read-read-read-until-you-sick!** HAHA

isu berbangkit pada kali ini ialah 'membuat muka'.




ini ialah reflex action saya bila sapa-sapa yg saya tak berkenan membuat perkara yang saya over over tak berkenan sama ada dengan perkenan diri mereka sendiri atau tidak. (ohh,mestilah sy tak buat funny faces mcm the simpsons tu kan)
ohho,dan kawan2 saya kata,mungkin sebab saya tak pandai jeling. (haha,been practising hard on that! =P)
ok,masalahnya sekarang,saya dah mula rasa bersalah bila saya terbuat muka. (insaf kah?ngahahha). hmm,kalo pk2 balek, mesti org2 yg sy terbuat muka tu sedih bila diorang tau yang sy buat muka kat diorg.(ke korg tak kesah sbb korg buat muka lg teruk kat ai?)ngahahhaa. tak baek burok sgka.ish ishh ishhh.

***'belajar untuk tak buat muka' dah masuk 2011 wishlist! XD

ok,thx!


ms bebel-mouth said: hee,we got Tom in the house!the newly meowwing Tom! welcome kitty. jangey jd pondan tau sbb hidup nge ktorg pompuan.kihkihkih =P

No comments: