ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Friday, November 26, 2010

kisah saya dan pakoda

P-A-K-O-D-A yeahhhha!

saya mula kenal dengan pakoda after 'sugardaddy' (bukan nama sebenar) ajar saya makan dekat cafe hospital.haha,tak penah2 okey saya makan dekat cafe except take away egg puff yg super sodapp itu.kenapa aa memilih sangat dekat cafe?mind set kott.adoi laa.bahaya lah mindset negatif nih. haishhhh,

ya yaa.reason solid dia sebab kurang ongkos lah. ni gara-gara sbb teringin nak beli iP**(identiti dirahsiakan) lah nih.nak jimat lah kununs.tp makan pakoda memang super jimat lah.rs10 jaa kott sehari!ngahahhaha,nak tau pakoda tu apa? HAHA

pakoda tu ialah sejenis Indian food yg rasa dia ala-ala macam cucur bawang ikan bilis.nahhh,beza dia cuma bentuk bulat2 and structure dia ala2 mcm cucur udang sket2.orang kat sini makan dengan kuah dhal and chutney.saya?HAHA.nama pon orang Malaysia sejati kan.mestilah saya mintak ketchup gak ngan pakcik cafe tu.ngahahahhaa (biar pacik tu selalu buat muka heran pon. =p ).dan 1 pinggan pakoda tu ada 4 bijik pakoda tu plus kuah2 dia td.



konklusinya,hari2 sy lunch dengan 4 (EMPAT) ketul cucur bawang lah? (omg!)



HAHA.sekali sekali belajar hidup susah apa salahnya kan?alaaa.lagipon,makan pakoda 4 ketoyy tu pon kalo start dengan bismisllah, InsyaAllah kenyang lah kott. =)

wahhh,taniah laa Fadzliyah. *pat pat on the back*


tu jelaa kot,
thx!

ms bebel-mouth said: jangan buat salah kalo taknak rasa bersalah dengan benda salah tu. =)

No comments: