ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Sunday, October 10, 2010

zinggggggg~

ok,saya selalu membebel bab telepathy kan?haha.memang semua orang tahu kan bab2 telepathy ni kan?ke ada gak yg tak tahu?benda2 mcm telepathy,law of attractions ni benda yang pelik tapi menarek.haha,kita buat sebenanrnya,cuma tak sedar jaa selama kita hidup ni kita dok buat.rugi laa kan kalo tak tau sebab benda2 macam ni boleh kita manipulate untuk kegunaan sendiri. (ok,bukan manipulate untuk take over the world neh..itu karut!)

benda ni jadi dua tiga minit jaa before post ni ditulis.apa aku rasa? seram? impressed?heran?ohho.

aku: *sambil2 dok tenggek depan lappy* nak call Mak lah.nak bagitau pasal air asam buat tadi jadi (sedappp woo) pastu sedekah buku kat juniors free of charge jaa.

after 5 minit..

aku: satgi2 laa. nak kol Mak ni.nak kol.

after 10minit..

aku: sat jaa sat jaa.nak kol ni.nak kol..

selepas 1 second..

**kringg kringgg** (ok,bunyi ringtone,bapak bosan ringtone.ngahahaha)

aku: Helo, Mak..

Mak: haa,awak nak bgtau apa?cepat2.bateri tak berapa nak ada ni!Mak takda kat umah..
Aku: erk?
Mak: Mcm mana air asam td?jadi tak?
Aku: erk? (dlm hati: ak ada miskol k..)
Mak: bla blaa blaaa
Aku: double blaa double blaaa
Mak: bye
Aku: double bye.

check2 nset.tadak buat miskol pon..erk?? =_+"




ok itu takut.haha,
kalo boleh buat ala2 guna kuasa batin sembang2 dengan org laen mcm dalam drama Arjuna tu kan best (kantoi tengok drama Melayu,haha). jimat 700rupee tak yah beli WCC card.ngahahha~

bye!

ms bebel-mouth said: you've missed me,dont miss me.. =)

2 comments:

Unknown said...

best woo telepathy.lg best kalo wat dlm exam, soh org laen dok luar jage buku haha

fadzliyah said...

hahahha.ok,tu jatuh dlm kategori manipulasi secara overan.haha =P