ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Friday, June 18, 2010

aku rendu

bhahahha,bunyi gah ala-ala tajuk novel gitu.ohho,
yahh2,tiba2 terindu nak mencontengs di blog.even kat dalam blog bukannya boley cakap jujur mana pon.haha,nehhh,it's not the act of hypocrisy.it's termed as filtration.

*filtration yaa ladies and gentlemen..

yahhh,tak kurang sebulan lagi saya nak ada pre-trial and dushhh trial pon bakal menjengahkan diri! *applause*
taniah2.dan saya maseh bertungkus lumus membaca dan mendiskus apa yg patut sebab saya bercita-cita untuk get promoted (bak kata Dr Puthu) to second year.wuyeahhhh~ *applause lagi* All the Best dekat kawan2 se-batch yg jugak bertungkus-lumus.haha,haa,semua kawan2 yg tgh final pon sama jgk.allthebest!lets be all out for our finals and bersuka-ria pada hari raya tahun ni di Malaysia beramai2! XD

**aku merapu apa laa dalam post kali nih.haha

dua tiga hari ni,ada benda yg buat saya terpk2. adakah saya emo?adakah sy seorang yg garang? adakah sy loner?adakah saya kera sumbang?adakah saya tak bergaul dengan orang?ohho.
tak cukup sosial potpet2 lagi k saya nih?ayoyyoyyy~ =_=


merapu?sssesuka hati cheq lah.blog cheq! =P
thx!

ms bebel-mouth said: banyak emo muka bekedut,banyak cakap mulut besar, banyak diam kepala besar, banyak sosial incik hasben rejek!! =PPP




2 comments:

Unknown said...

huahua gud lak la fadz,,kalu adow maso bule 8 ktgi meh aku blanjo mum haha

fadzliyah said...

hahaha.baekk rudy.sy tggu! XD