ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Thursday, May 27, 2010

ada pergi adalaa balik

ohh.rasa mcm takmau balek.yess,tapi apa boley buat?sampai bila nak merengek-rengek takmau balek betapa busannnya India itu (padahayy mmg ponn) sampay bila mau pujukk mak suh belanja tiket flight nak extend.ada tymekita balek ada laa tyme kita kena pergi.mcm tu lah hidup,kan?

pulangnya saya ke India nih EXAM mood switched on!
there's new me waiting,new house,new environment,new spirit,new clothes,new shoes (kalo lah sempat last-min sopping),new pencil picit (pon nak bgtau ka??),new ehemm boley?ngahahahha!ngeng lah!senang cerita,semangat baru lah okeh? =)

woaaa,sgt puas hati balek kali nih,even last minutes baru kuar date ngan kawan2.tu pon atas paksaan atau pun kesudian kawan2 datang jemput.yess,those catching ups sgt menarek yaa kawan2.ohho,lamanya kita kawan.baru terperasan.haha,and haa,I AM A female version of WILLIE WONKA.hee,terima kaseh nur aminah.haha,tak puas sembang2 kan asilah?and ayu,anda kuruss kedekiang lah!huehhh =_=

balek kali nih,saya sempat beli semua benda yang saya sempat beli,saya sempat belanjaa semua orang yg saya mau belanjaa and paling penting saya sempat makan semua benda saya nak makan.pendek cerita,semua to-buy list and to-eat list: DONE!
so takda sangat lah benda nak regret and benda tak puas hati.so boleh kott balek India dengan senang hati dan topup semangat untuk berstudy!so tak jadi lah mau extend.cuti kali cukupp dan padat dah kott.tassaba mau balek lagi! kita tunggu cuti raya afta final pulaks okeh?
bye bye bilik tido,bye bye umah,bye bye alorstar,bye bye kedah and farewell Malaysia.gonna miss u and segala isi2 veghi2 much!mwahhxx!

dts all i think,
thx!

ms bebel-mouth said: enuff of moaning pals,lets go back to school and wear out ourselves! XDD

3 comments:

che omel said...

owh..sy pown mawu pulang jugaa...=(

fadzliyah said...

hahaha.tak lama dah putry nak balek kan?lagi sebulan lbeyy jaa lg. =))

asilah said...

haha...mmg x pernah puas...:)