ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Thursday, March 11, 2010

Fadzliyah-the bad dreamer

okeh,saya taktau apa punca saya dapat nightmare kali nih.or should i say,evening-mare?haha.yayah.sy rasa maybe sebab tido petang nak sampai maghrib takpun balek lab physio dok melangut tengok sahrukkan dulu tak mandi pehtu tido terus takpon tido telupa baca doa?takpun takpun takpun..

ohho,sy mimpi Abah dumped me sebab I gain weight (for real?).Mak pon.sebab dia kata aku dah gemok.Adek2 pongg sama.ohho,sampai hati dumped me sebab gemuk dlm mimpi tu. *ke ni petanda dia suh stat diet balek nih??*haha.padahayy~
ohh,baru teringat,termimpi macam ni sbb ai balun chicken beriyani dua hari beturut2 kott.bhahahahha!stress exam punya psayy la kan.

pahtu,dalam mimpi tu,nak tumpang umah sorg kawan pompuan ni nak basuh kaki.masa tu dia tgh ada party.tp dia teragak2 nak bagi masuk.nak tau tak pasepa?sebab dia takot jadi rival dia.takot nanti nak berebut laki yg dia suka.senget dah la mimpi aku tu.ohho, tiba2 tringat benda yg Dr WinterCamp cakap yg Sensei penah cerita dulu.ohho,dunia,sila jangan menjadi kejams seperti mimpi saya itu.takot sangat eh.

mimpi senget sy harini mmg kisah saya disisihkan dunia.Incik-Berbaju-Hijau pon nk sisihkan saya jgk.wohho,meleleh eh air mata.las2,ku bawak diri jalan-jalan smpyy jumpak........jeng!

SAHRUKKAN!

bhahahhaha,padan muka.so konklusinya rakan2,mimpi itu mmg mainan tidur neh.haha,ohhoyy.takleyblah.


**tp teringin jgk nk ckp,gemuk ke kurus ke tadak la sampai kena sisihkan kan?haha.baekk lg kot sy rasa dunia nih.haha,yahh.psayy 'competition' tu.ohh,Sensei,dunia still baekk hati lg.pompuan tak lah smpyy tarek2 rambut cakar2 muka jerit2 terlolong2 mcm pontianak dok brebut laki.ohh,tak lah.dunia maseh lg sehat.we still choose frenships over guys.atleas i did and we did ofkos!haha,
ok rakan2,Mak,Abah saranghae. *senyum lebar2*
arini exam last,huuyeahhh!biar kena buli over dgn Dr Puthu and Dr Suresh pon.haha =P


ok lah,dts all i guess,
ought to go cuci muka dan solat!
thx!

ms bebel-mouth said: 3 more movies to go!and Happy birthday Halim!(for real today)

5 comments:

ronron said...

weyh depa cakap
mimpi tu unfulfilled desired
hang caya ak
weyh weyh
chubby la comey kot
haa! aku xpenah cubit pipi hang g kan
*gila aku kena penampaq ngan hang haha

fadzliyah said...

hahaha.adoi mak.
tadak2,nati kita jumpak aku dh super selimmss smpyy tadak xtra pp dh ank nk cubit.haha,ank la rugi sbb tak cubit zmn kegemilangan tembams aku dulu.heeee =PP

Crazycatlady said...

haha. hoish. extreme tu mimpi kau. kene dump dgn mak bapak sbb gemok tu mcm.. wth? haha. xpe weh. kalo tkde org penah tegor ko lagi, meh ak tegor kan.

ehem.

fazzy, kau dh kuros la weyyy! *bunyi jeles*

btw, mari stat jog balek my syg? :D

Lemonades Of Life said...

sy nak picit2 tgn anda mcm dolu2 tu. nak nak nak!!!! =p

fadzliyah said...

ohh.soryy shiela.tgn untk dipicit2 dah tadak dh.hahaha *bajett* =P