ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Tuesday, February 16, 2010

sudah-sudah lah.

Ikan bilis saiznya kecik,
Digoreng dengan sos soya, (kicap ye kalo taktau)
Sudah-sudah lah pakcik dan makcik,
Penat sudah hati saya.


Incik Jaafar memakan laksa,
Dimakan dengan cucur keria,
esok lusa dah nak preksa,
dah dah jangan kacau saya.

Ke tepi kolam memancing ikan,
Kolam terletak di tepi perigi,
Terima kasih banyak2 saya ucapkan,
Harap lepas ni kita TAK jumpa lagi?
*dang!



orang kata,kalo kita seru or pk somebody tu sungguh2,insyaAllah boley anta msg telepathy dkt that particular person.oleh sebab saya ini,tersangatlah kering kontang sekarang,dan kekurangan bajet untuk recharge..sy pon berusahalah bersungguh2 guna methos telepathy.tp...tak dapat pon!iskkk,tipu! =P

**Mak,call lah saya.perlu bersembang-sembang. T_T sobbsss.


ms bebel-mouth: ohh,mmg sy kol mak sy hari2 pon.biarlah. =P


No comments: