ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Wednesday, January 13, 2010

saya ini dua dekad.

weeewwiiittt!
dh dua dekad kott berjalan2 atas muka bumi nih.ahah,
dua puluh taon..apa laa yg aku buat dalam masa 20 ton nih.haishhh,amal cukup lg k?dosa brapa tong la gamaknya.sigh sigh sigh.

doa puluh taon dh boleyy kawengg okeh?haha.incik kaya mai mai,saya mau seketoyy mini cooper sebagai hantaran.eheh,ohho,bday taon ni sy consider agak spesel,even jauhhhhh dari rumah pongg,tp sgt teharu dgn family and rakan2.haha,anda2 mmg terbaekkk!haha,im learning to love myself more and more and more.haha,dts the best reward i can give to myself.ahaha,so afta dis i try not to miss Surau and jogingggg.

haa,bejuta-juta lemonggg untk Mak,Abah,Salwa,Ameer and Annwar back in AlorStar.haha,BLURRP!aigoo,haha,mmg kenyang abeh la saya makey kek coklat thru facebook tu.haha,teharu kot,biar tgk gmba jahh pongg.haha,sy kelik ni kita buat lg deh?hhaha

untk rakan2 here in the so-called Silicon City (ayat senior),time kaseh bejutaa-jutaaa lemonggg jgk.teharu!sungguh!wahh,hadiah2 anda tu tak penah sy imagine top yg penting tu ikhlas kan?haha,nahh,a big kiss and hug from me!
p/s: selfmade choc cake mmg terbaekkk.haha,biar mai dalam loyang pongg,tp tetap lah santekk.kalah kotak kedai kek.ahahha =P

rakan2 yg saya kasihi di Malaysia dan juga Mesir dan juga Polangg(kumpoyy skali.)ohho,terima kaseh banyakkkkk banyakkkk.haha,ingat jugak bday cheq even cheq tadak dekat2 nk bg reminder pongg.eheh,

time kaseh laa dekat semua yg create those moments.ahah,(mcm dpt oscar la pulekk,huehh).

untuk diri sendiri,semoga berjaya mematangkan diri,jadi somebody yg lbey dekat dgn Tuhan,jd somebody yg bejaya dunia akhirat,repair diri sniri yg kurang sana sini,insyaAllah. =)
***perghh,ayat mcm org tuaaa dah.takleh blah!ahaha =PPP


HAPPY 20th BIRTHDAY FADZLIYAH MOHD RAFIDI!


ms bebel-mouth said: orang yg tepat,masa yg tepat jadi la effective collision. =))

5 comments:

nasyrah ash said...

aunty sgt matang oh!!

mini cooperrrrr.i loike XD

fadzliyah said...

Aunty vogue pongg saya takmau.Akak vogue saya trima.ahaha,yeahhh!mini cooper~

fadzliyah said...

Aunty vogue pongg saya takmau.Akak vogue saya trima.ahaha,yeahhh!mini cooper~

fadzliyah said...

Aunty vogue pongg saya takmau.Akak vogue saya trima.ahaha,yeahhh!mini cooper~

Lemonades Of Life said...

oih..perlu ke tekankan perkataan aunty tu smpai 3x??haha