ticky-tock tock

Daisypath Vacation tickers

Saturday, February 28, 2009

SOUVENIR from Russia~

hi,,

ini tag dari neza,,
sorry byk2 neza sbb skrg bru boley reply souvenir anda...
this tag wants us to describe 10 facts about ourselves...
i jz figured out this ten-ty facts bout me,,
hee~



1. Nama saya Fadzliyah Mohd Rafidi... Age 19...n saya anak mak dgn abah saya~hee

2. Saya suka makan pasembor padang kota...hehe,, mau kawen dgn org Penang boley?? (siapakah?)hee~

3. Ohh,, saya juga sgt suka berposing.. Saya jd begini sbb pengaruh seorang makcik yang bernama Aminah yang saya kenal suatu ketika dahulu... rasanya makcik tersebut seorang hantu kamera,,benarkah? ngeh3~

4. Yahh,, i'm a lone ranger. dikalahkan oleh adek2 ku (apakah??)...tp ada seorang nenek kebayan yang juga saya kenal suatu ketika dahulu pernah berkata, " apalah yng mnarek dgn kapel??wt saket pala jahh~".. Betulkah nek?? saya pon x tahu sbb sy mmg tidak berani murka dgn arahan nenek ... atau adakah nenek dh men'cursed' sy?? tidak tahulah~

5. Mmm,, sy sdg berusaha mematangkan diri sy dgn jayanya. yayah,, usaha sy nmpknya ada a bit progression... sb?? hee,, sy sdh boley mencontrol 'ketawa antu' sy yg menakutkan itu... mak sy musti sgt bangga...tp,, semalam apabila sy bertemu dgn nenek ayu,, tiba-tiba penyakit sy tu bertandamg kembali...adeyh,, susah2 i kontrol.. Ayu, ank aa neh~
tapa2,, usaha tangga kejayaan...

6. Sy rasa sgt bahagia bila sy sampai di dpn pintu G 1317, tiada sepasang kasut atau selepar pon yg mencapub di situ... semuanya tersusun dgn sgt santekk nya kt atas rak.. suka2~

7. Hee,, sy suka bila dpt tengok 'atuk kulum senyum' dan 'kereta lembu' nya... *winx*!

8. sy sgt tidak suka bau susu tepung! adeyyla~

9. sy sgt suka balek ke rumah~

10. aa?? *speecless sudeyy*~

i dont feel like tagging someone else,, so never mind....

okeyh,, wish myself a whole new spirit for sem 3,,

jia you!

hee,,

dts all,,

thx!

ms bebel-mouth says: im looking forward to visit kms tomorrow!

No comments: